G-funk.eu forum
Kilka słow o sobie... - Wersja do druku

+- G-funk.eu forum (http://forum.g-funk.eu)
+-- Dział: Organizacyjne (http://forum.g-funk.eu/Forum-Organizacyjne)
+--- Dział: Przywitanie (http://forum.g-funk.eu/Forum-Przywitanie)
+--- Wątek: Kilka słow o sobie... (/Thread-Kilka-slow-o-sobie)



RE: Kilka słow o sobie... - Jamal - 08-05-2009

Siema Bens


RE: Kilka słow o sobie... - Bens - 08-05-2009

HEh, nie zdziwicie sie: WestCoast, tyle tylko ze za mala woda Wink
tzn Anglia, polnocny zachod, nad samym morzem Big Grin

pozdro


RE: Kilka słow o sobie... - Kasseri - 10-05-2009

Elo elo Bens Smile


RE: Kilka słow o sobie... - BigM - 10-05-2009

no siemanero


RE: Kilka słow o sobie... - Massywny - 10-05-2009

elo ziomek Wink


RE: Kilka słow o sobie... - B Loc - 10-05-2009

elo Smile


RE: Kilka słow o sobie... - Bezimienna - 26-05-2009

Cze;] nazywam sie Justyna mam 15 lat, obecnie siedze w c - walku . w przyszlosci planuje nauke Break dance. po za tym zajmuje sie Fotografia ; ]


RE: Kilka słow o sobie... - Marcin - 26-05-2009

Cześć! Masz zaszczyt być pierwszą panią na tym forum, hehe.


RE: Kilka słow o sobie... - Bezimienna - 26-05-2009

Yeah : ]
serio?;]
xD


RE: Kilka słow o sobie... - BigM - 26-05-2009

Taa, pierwsza xD Elo