G-funk.eu forum

Pełna wersja: Kilka słow o sobie...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema.

(17-11-2009, 23:52:20)emate napisał(a): [ -> ]Jestem wielkim fanem BTNH

Już masz na starcie wielkie propsy haha.
Yo niggaBig Grin
Witam pana.
Witam, z miejsca pozdro z Białegostoku. G-funku słucham pare latek, nie duzo, bo na równi z g-funkiem sluchalem innych gatunkow rapu. Najwiekszy szacunek mam dla Celly'ego Cella, Mr. 3.2 i chłopaków z New Breed of Hustlas i Foesum. Natomiast spoza g-funku ogromnie sie jaram guerilla maab.
Siemanko ziomek,wpadaj jak najczęściej na forum Tongue.
Siema 187.
Heyo mam na imię Arek , aktualnie mam 15 lat i mieszkam w Cieszynie na Śląsku. Aktualnie chodzę do szkoły i słucham na okrągło rapu Smile. Moimi ulubionymi raperami są Eazy E , MC Eiht , DMX , Tupac , Ice Cube , MC Ren , Dr Dre , Dj Quik , Dj Yella , a ulubionymi składami są NWA , CMW , SCC , ATL , Bone Thugs n Harmony , Ruff Ryders. Ostatnio spełniłem swoje marzenie z podstawówki i udało mi się zakupić piękna czapkę z napisem Compton Smile taka podobna jak miał Eazy EBig Grin.
Siemanko.
Siema ziom. Props za BTNH.
[Obrazek: tcat_bg.png]
Yo.