Panel użytkownika       Prywatne wiadomości      Pokaż nowe posty      Pokaż dzisiejsze posty      Wyloguj      SZUKAJ
Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tha Dogg Pound
#21
dopiero co doszly do nas informacje o nowej wytworni zalozonej przez Daza z Ronem Winterem oraz przy pomocy Snoopa a juz nowy joint od chlopakow z projektu "That Was Then, This Is Now" - kawalek Blessin' (prod. Hi-Tek), chyba wszystko mowia ostatnie slowa Daza w kawalku o spekulacjach czy informacjach podawanych ostatnio na temat jakiejs wspolpracy z nowymi wlascicielami DR: "fucc death row.. the new one and the old one.." - chlopaki wzieli sprawy we wlasne rece - proste Big Grin. Neu-Ro Records rozpoczyna dzialanie Smile

kawalek tu

okladka projektu:

[Obrazek: dpg-thawasthen_l.jpg]

teraz to juz kolejna plytka zapowiedziana przez chlopakow razem, do tego solowe akcje - calkiem ciekawie
Odpowiedz
#22
Ja uważam, że za dużo tego. Powinni się skupić na jednym albumie i wykonać go dobrze, a tak to widzę, że wyjdzie kilka słabych projektów. Szkoda.
Odpowiedz
#23
w Pedobeary bluzy mają. Ja osobiście uważam ,że jeżeli im się chce to mogą zrobić 2 dobry płyty w krótkim czasie. Szkoda trochę ,że nie zrobią nic z Death Row bo jestem pewien ,że nowi właściciele maja dużo kawałków Paca ,TDP, Snoopa i jeżeli wziął by się za to Daz to by wyszło coś fajnego.
Odpowiedz
#24
- 100 Wayz
- Get Paid
- Pete Rock & Tha Dogg Pound - album z Pete Rockiem, zapowiedziany ale jak narazie to cicho o tej plytce
- teraz That Was Then, This Is Now
- Public Enemiez - Daza
- Street Lights - Kurupta z Martinem ( jeszcze jakies plytka chyba byla zapowiedziana z jakims producentem ale nie pamietam juz )

fakt jest tego troche - wiadomo ilosc nie zawsze idzie w parze z jakoscia Tongue, ale zobaczymy jak wyjda - wiekszosc pewnie z formie cyfrowej ahhahahah Dodgy, cholera wie z tym nowym DR niby mowili ze rozmawiaja ze stara gwardia i ze wsyzytko w dobrym kierunku idzie - ale chyba cos nie tak idzie jak Daz zalozyl teraz label i chce wydawac ludzi z DR. zreszta jak to mowi przyslowie - jezeli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o ......... KASE Tongue
Odpowiedz
#25
Wyczytałem ostatnio ,że jak kręcili teledysk w New Yorku do New York , New York to strzelali do przyczepy Snoopa i TDP.
Odpowiedz
#26
Jest o tym w artykule na stronie, chyba, że właśnie tam przeczytałeś hehe.
Odpowiedz
#27
Nie , wyczytałem to z książki Joe Alexandra tego ochroniarza 2paca.
Odpowiedz
#28
Hehe stamtąd to właśnie wziąłem. Dobrze, że to czytasz, bo to świetna książka. Sporo ciekawych faktów.
Odpowiedz
#29
(06-08-2009, 09:55:22)Najsu napisał(a):  Nie , wyczytałem to z książki Joe Alexandra tego ochroniarza 2paca.

On nazywa sie Frank Alexander, LOL. Ta historia z DPG to prawda jednak wszystkiego co jest tam napisane nie bralbym na twoim miejscu na powaznie to jest tam pare watpliwych rzeczy dotyczacych 'Paca ale ogolnie jest to dobra pozycja..
[Obrazek: tumblr_mbudcfiMIJ1riv29ro1_500.gif]
Odpowiedz
#30
Wiedziałem ,że ktoś się przyjebie do tego jak napisałem i pomyślałem ,ale nie chciało mi się zmieniać myślałem o Franku, a napisałem imię gracza NBA.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości