Panel użytkownika       Prywatne wiadomości      Pokaż nowe posty      Pokaż dzisiejsze posty      Wyloguj      SZUKAJ
Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pierwsza g-funkowa koszulka - szczegóły
#81
No no Marcin zajebista robota,dotarły koszulki,wyglądają świetnie. Po wypłacie zamawiam następne Big Grin
[Obrazek: DN8spPrQLoH0WavA3f46EjTI7aCKoLCWUB4kuCuo...FI5aJ0k3oh]
Odpowiedz
#82
Dzięki Goły!

Krazy Quik nie biorę, jest zbyt dużo rozmiarów, kolorów i do tego jeszcze dwa kroje, że musiałbym brać od ręki kilkadziesiąt sztuk nie mając pewności, że zejdą.
Odpowiedz
#83
Marcin, a będzie można zamówić na takich koszulek ?

http://www.urbancity.pl/sklep/produkty/marka/2017-urban-classics/3914-tb029b-purple-white.html
http://www.urbancity.pl/sklep/produkty/marka/2017-urban-classics/2953-tb029a-blue-white.html
[Obrazek: DN8spPrQLoH0WavA3f46EjTI7aCKoLCWUB4kuCuo...FI5aJ0k3oh]
Odpowiedz
#84
LOL xd


[Obrazek: pqOS8oJ.jpg]
Odpowiedz
#85
(05-03-2014, 18:01:08)goly napisał(a):  Marcin, a będzie można zamówić na takich koszulek ?

http://www.urbancity.pl/sklep/produkty/marka/2017-urban-classics/3914-tb029b-purple-white.html
http://www.urbancity.pl/sklep/produkty/marka/2017-urban-classics/2953-tb029a-blue-white.html

Tak, nie ma problemu. Jak podasz jaki konkretnie model to mogę powiedzieć ile będzie to kosztowało (minimum 10 zł więcej).

dpg4life wygrałeś w tym temacie hahahahaha.
Odpowiedz
#86
niestety musiałem usunąć... prawa autorskie... Smile
[Obrazek: Bez_tytu_u.jpg]
Odpowiedz
#87
Haha szkoda, już chciałem wrzucić na FB g-funk.eu.
Odpowiedz
#88
no szkoda ale co zrobiszSmile kobiety... możesz wrzucic to zdjęcieSmile
[Obrazek: 20140306_171104.jpg]
[Obrazek: Bez_tytu_u.jpg]
Odpowiedz
#89
Dobre.
Sam to zrobiles?
Od szablonu?
"koolg robi to old schoolowe gówno najlepiej jakby brzmiało jak z lat 80" - HAter From SD
"kool tylko po to wyjechał na wyspy by sobie popijać" - Budryczek
Odpowiedz
#90
to jest robione na zamówienie z weluru, jakiś czas temu to zamawiałem powiem ci ze zdjęcie w ogóle nie oddaje efektu jak to wygląda w rzeczywistości a na prawdę robi wrażenie. to ma wymiary 130 na 100
[Obrazek: Bez_tytu_u.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nowa g-funkowa koszulka? Marcin 80 6,920 16-08-2017, 20:46:03
Ostatni post: TEHA
  Pierwsza g-funkowa koszulka - kolejne serie Marcin 29 3,108 08-08-2014, 11:46:42
Ostatni post: dpg4life
  G-funkowa koszulka - trzecia seria Marcin 1 739 05-06-2014, 19:52:43
Ostatni post: Marcin
  G-funk Style - g-funkowa odzież projektowana dla użytkowników forum Marcin 186 19,073 14-02-2014, 15:38:39
Ostatni post: Marcin
  G-funkowa koszulka - pierwszy projekt: głosowanie Marcin 28 3,331 14-02-2014, 01:37:34
Ostatni post: Marcin

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości