Panel użytkownika       Prywatne wiadomości      Pokaż nowe posty      Pokaż dzisiejsze posty      Wyloguj      SZUKAJ
Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka słow o sobie...
Witam,witam kto tu nie marzy o takich brykach Big GrinBig Grin
Odpowiedz
Siema, dzięki za długie przywitanie!
Odpowiedz
Cześć, jestem Natalia. Mieszkam w Toruniu. Rapu słucham dobre 3 lata, natomiast g-funk'u około 1,5 roku ; D
Zaczęło się od 2Paca, a dziś jestem wielką fanką Wu-Tang Clan. G-Funk'u zaczęłam słuchać dzięki Above the Low i klasycznemu kawałkowi Black Superman.. Cenię sobie takich artystów/grupy jak: La Rockco Tee, Foesum, MC Eiht, Tha Dogg Pound, Suga Free, I Smooth 7, Devin tha Dude, MC Ren, Mac & A.K. i wielu innych ; )
Na forum trafiłam dzięki google ; D
Odpowiedz
Witam Natalio
Odpowiedz
Siema, miuego pobytu na forum.
"Kto się nie wyszalał za młodu, ten na starość będzie skurwysynem"
Odpowiedz
Cześć, jestem Marcin, mam 12 lat. Też mieszkam w Toruniu.

Hahaha a na poważnie to siema. Jestem pod wrażeniem niektórych artystów, których wypisałaś. Jak poznałaś np. La Rockco Tee czy I Smooth 7?
Odpowiedz
o widzę że dziewczyny też słuchają g-funk-u Big Grin
Odpowiedz
(19-08-2009, 15:54:52)Marcin napisał(a):  Cześć, jestem Marcin, mam 12 lat. Też mieszkam w Toruniu.

Hahaha a na poważnie to siema. Jestem pod wrażeniem niektórych artystów, których wypisałaś. Jak poznałaś np. La Rockco Tee czy I Smooth 7?

Cześć Marcin, e no za młody jesteś Big Grin
z kanału youtube Budryczka Big Grin serio Big Grin

Compton;
nieliczne wyjątki słuchają, chociaż wiesz.. taka to prawdziwy skarb ;D
Odpowiedz
Haha nie odrzucaj mnie, nie mam 12 lat!

Co do Youtube to sprawdź też kanał g-funk.eu - http://www.youtube.com/gfunkeu. Wrzucam same luźne tracki.

Na forum mamy kilka pań, ale rzadko się udzielają. A takie małomówne to nie są prawdziwymi skarbami, więc się tak nie chwal haha.
Odpowiedz
Dziewczyna która słucha G-Funku = IDEAŁBig GrinBig GrinBig Grin!!!

Witamy na pokładzieSmile
[Obrazek: tumblr_mbudcfiMIJ1riv29ro1_500.gif]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości