Panel użytkownika       Prywatne wiadomości      Pokaż nowe posty      Pokaż dzisiejsze posty      Wyloguj      SZUKAJ
Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka słow o sobie...
Elo ziomek.
"Kto się nie wyszalał za młodu, ten na starość będzie skurwysynem"
Odpowiedz
HeJkA xD jestem... nieeee to nie dla mnie
Fajnie ze jest paru ludzi o tych samych zainteresowaniach i poglądach w polsce. Jestem z bielska podlaskiego. Zacząłem od The Chronic i konca nie widze. G-F słucham bo po prostu mnie luzuje. Prowadzilem kiedys wlasną strone o innej tematyce a jezeli chodzi o rozwój forum to chetnie pomoge przy grafice. Pozdrawiam wszystkich
Odpowiedz
Cześć witamy Wink też pozdrawiam
Odpowiedz
Cześć.

Co do grafiki to jak na razie nic nie trzeba już zmieniać.
Odpowiedz
Yo ziomek, witamy na g-funk.eu XD
"Kto się nie wyszalał za młodu, ten na starość będzie skurwysynem"
Odpowiedz
Siem ajka byś chciał to mógł byś mojemu kumplowi pomóc przy jego forum Wink
Odpowiedz
Witam! Choć jestem zarejestrowany na forum od już ok 2 tygodni dopiero teraz mam czas na napisanie czegoś Big Grin
Jestem Paweł, mam 18 lat, pochodzę z województwa wielkopolskiego (okolice Grodziska Wielkopolskiego jeśli ktoś wie gdzie to jestTongue). Możliwe, że ktoś mnie kojarzy bo na innych forach (i nie tylko) wypowiadam się najczęściej pod nickiem 2pacalypsenow91. G-funkiem interesuję się od około 2 lat... Nie będę wypisywał swoich ulubionych artystów bo każdym jaram się na swój sposóbTongue A tak w ogóle to dzięki Ci Marcin za założenie takiej strony. Pozdro dla wszystkich forumowiczów Big Grin
I dont wanna live no mo
Sometimes I hear death knockin at my front do
Im livin everyday like a hustle, another drug to juggle;
Another day, another struggle
Odpowiedz
Cześć. Zachęcam do częstego wypowiadania się!
Odpowiedz
W porządku. Kiedy tylko będę miał wolny czas...
I dont wanna live no mo
Sometimes I hear death knockin at my front do
Im livin everyday like a hustle, another drug to juggle;
Another day, another struggle
Odpowiedz
Hmmm... Jestem Szymuś mam X lat szukam koleżanki kolegi... eeee siemanko wszystkim nowym i starym wyjadaczom haha
' Twist Up Grapes '
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości