Panel użytkownika       Prywatne wiadomości      Pokaż nowe posty      Pokaż dzisiejsze posty      Wyloguj      SZUKAJ
Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dru Down
#1
[Obrazek: Dru%20Down%20dmd.jpg] [Obrazek: dru-down-2.jpg]

Darnel Robinson znany jako Dru Down,weteran sceny z Oakland,Członek ekipy The Regime .Charakterystyczne pimpowskie flow,i swietny styl do zapodawania refrenów.
Debiutuje w 1993 roku singlem ‘Ice Cream Man’ z albumu "Fools From The Street" wyprodukowanego prawie całości przez Ant Banks'a.w 1994 wychodzi drugi album rowniez na produkcjach min Ant Banks, Tone Capone,Gino Blackwell,K. Foster,Robin Duke,W 1996 -wychodzi 3 album Can You Feel Me za produkcje odpowiedzialni sa tym razem Battlecat,Bosko Pierwsze 3 albumy mocno polecam bo to obowiązkowe pozycje dla każdego fana brzmienia z Oakland..Nastepne dwa albumy:"Gangsta Pimpin" i "Pimpin' Phernalia nie byly juz tak tak dobre jak poprzednie 3 pozycje,ale znajdzie sie kilka spoko tracków.
W 2010 raper powrocił z pozycją "Chronicles of a Pimp" która odziwo jest bardzo udanym albumem i smialo można go równiez polecic
Raper zapowiedział równiez nowy album "Explicit Game 2" o którym konkretny wkrótce...

Podsumowujac ez watpienia jedna z legend Bay Area,ktorego warto dokładnie sprawddzic,dodatkowo jeszcze udzielał sie na wielu projektach innych raperów i na nich rowniez mozna wychaczyc duzo dobrego materiału.Polecam go równiez fanom Rappin'a 4-TayaCool

Albumy

1993: Dru Down
1994: Explicit Game
1996: Can You Feel Me
2001: Pimpin' Phernelia
2002: Gangsta Pimpin'
2006: Cash Me Out (with Lee Majors)
2010: Chronicles of a Pimp







Odpowiedz
#2
jego najlepszym albumem jak dla mnie jest Can You Feel me
ogolnie niczym wiecej nie zablysna
Odpowiedz
#3
Git raper, oczywiście jaram się "Can You Feel Me"
i przy okazji niezły szpenioBig Grin - http://pl.spinner.com/2009/04/15/dru-down-zyje-na-czerwonym-dywanie-wywiad-cz-1/
Odpowiedz
#4
Spora część produkcji na "Can you feel me" jest w penis dobra, jak to tu mawiacie. Mega piękne rozpoczęcie płyty z "Playa fo' real" Battlecata, "Baby Bubba" z Bootsym. "Explicit game" mi jakoś nie podeszło, przynajmniej niewiele pamiętam z tego albumu, ale na tym albumie szaleje z flow mudżaj.
Odpowiedz
#5
Videoklip z ostatniej płytki "Chronicles of a Pimp " , która jest jedną z lepszych w jego dorobku.



oraz "Hello" troche starsze video,promujace ostatni album

[Obrazek: DN8spPrQLoH0WavA3f46EjTI7aCKoLCWUB4kuCuo...FI5aJ0k3oh]
Odpowiedz
#6
nowy track z goscinym udzialem Dru Down

[Obrazek: DN8spPrQLoH0WavA3f46EjTI7aCKoLCWUB4kuCuo...FI5aJ0k3oh]
Odpowiedz
#7
Sprawdziłem jego 2 album i jest naprawdę zajebisty muszę sprawdzić od niego wszystko. Bardzo lubię takie albumy z Oakland Smile
[Obrazek: 19.jpg]

Chillout That's It! Cool

fo' shizzle my nizzle i want to sizzle sum wizzle
Odpowiedz
#8
nie wiem czy sprawdzales jego ostatnia produkcje "Chronicles of a Pimp " jesli nie sprawdz koniecznie,bardzo fajny album
[Obrazek: DN8spPrQLoH0WavA3f46EjTI7aCKoLCWUB4kuCuo...FI5aJ0k3oh]
Odpowiedz
#9
To jest jego album? Czy wyprodukował cały.
[Obrazek: 19.jpg]

Chillout That's It! Cool

fo' shizzle my nizzle i want to sizzle sum wizzle
Odpowiedz
#10
to jest jego album

http://www.discogs.com/Dru-Down-Chronicles-Of-A-Pimp/release/2693072
[Obrazek: DN8spPrQLoH0WavA3f46EjTI7aCKoLCWUB4kuCuo...FI5aJ0k3oh]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości