Panel użytkownika       Prywatne wiadomości      Pokaż nowe posty      Pokaż dzisiejsze posty      Wyloguj      SZUKAJ
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bartłej
Mój pierwszy kawałek Smile Gościnnie Olla, Sadam, Kuba, Karmel i Czarny z Beat Squadu. Bit wyprodukował Matek aka Funk Monster. Do sprawdzenia poniżej:

Co sądzicie?
Odpowiedz
Nie znam się na polskim rapie, ale jak na pierwszy kawałek to według mnie jest lepiej niż dobrze. Na pewno dużą zasługę ma tutaj podkład i mix/mastering, ale i tak jest spoko. Wiadomo że tekst czy flow bez fajerwerków, ale w porównaniu do typowego "mój pierwszy kawałek" jest naprawdę ok. Rozwijaj się!
Odpowiedz
(02-01-2013, 18:06:10)Marcin napisał(a):  Nie znam się na polskim rapie, ale jak na pierwszy kawałek to według mnie jest lepiej niż dobrze. Na pewno dużą zasługę ma tutaj podkład i mix/mastering, ale i tak jest spoko. Wiadomo że tekst czy flow bez fajerwerków, ale w porównaniu do typowego "mój pierwszy kawałek" jest naprawdę ok. Rozwijaj się!

Dokładnie - jak na pierwszy numer jest spoko Wink
https://soundcloud.com/matek-produkcje

https://www.facebook.com/FunkMonsterBeatz
Odpowiedz
Dzięki Smile
Odpowiedz
Bomba!
Odpowiedz
Wydasz to na winylu?
[Obrazek: 31205_25_12_09_5_31_05.jpeg]
Odpowiedz
spoko kawałek,tylko nie wiem jako który Ty rapujesz
jeśli jako pierwszy to przypominasz mi jakiegos polskiego rapera z naszego old schoolu, moze troche Świntucha
dobry bit
[Obrazek: DN8spPrQLoH0WavA3f46EjTI7aCKoLCWUB4kuCuo...FI5aJ0k3oh]
Odpowiedz
Dzięki Smile Ja rapuję jako pierwszy i jeszcze jako przedostatni (tamten wokal był nagrywany w innym studiu i trochę inaczej do tego podszedłem). A co do Świntucha to może i racja, ale go nie słuchałem jak coś Smile
Odpowiedz
Bardzo dobry wałeczek! Pjona!
Odpowiedz
Jakby ktoś był zainteresowany to teraz "trochę" odszedłem od g-funku/laidbacku (ale mam zamiar jeszcze nie raz coś g-funkowego potworzyć) i dokańczam hardrockowo-rapowy projekt:
Odpowiedz

Skocz do: