Panel użytkownika       Prywatne wiadomości      Pokaż nowe posty      Pokaż dzisiejsze posty      Wyloguj      SZUKAJ
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Air Jordan 13 Retro French Blue Flint Grey
Od jakiegoś czasu poluje na te buty ale niestety na ebayu chodzą grubo ponad tysiąc złotych...
znalazłem na stronce takiej o to http://www.vppos.com/jordan-13-c-7.html
za niecałe 100 dolców.... to jakaś chińska podróba czy co? może ktoś wie gdzie można dorwać je w PL?
[Obrazek: Bez_tytu_u.jpg]
Odpowiedz
Kompletnie nie znam się na takich butach, ale jeśli coś kosztuje gdzieś 1000 zł a w innym miejscu 300 zł, to prawdopodobnie jest to podróbka. To jest chińska domena, a tego typu artykuły z Chin to na 100% musi być podróbka, bo wątpię żeby normalnie mogli sprzedawać prosto z oryginalnej fabryki takie buty w tak niskiej cenie.
Odpowiedz
Podróba - oryginalne Jordany chodzą najniżej za 130$. Wiem, bo kupuję i kolekcjonuję te buty od 12 roku życia. Chińskie podróby łatwo rozpoznać, bo oprócz tego że na YouTube masz masę filmików na ten temat to jeszcze często modele od skośnookich oferują przeróżną kolorystykę, nawet taką która nigdy oficjalnie nie wyszła :p

"Trzynastki" to jedne z najbardziej chodliwych modeli, ale czasem idzie dostać w przystępnej cenie na Allegro, szczególnie jeśli sklep robi akurat wyprzedaż. Zależy też jaki masz rozmiar, bo to ma znaczenie przy cenie. Sam kupowałem niecałe 2 lata temu parę biało-czerwonych "trzynastek" za 295zł bo to były ostatnie 2 sztuki i to w dużej rozmiarówce (noszę 48,5). Im większa stopa tym taniej, przynajmniej jeśli chodzi o Polskę.

Nie wiem w jakim mieście mieszkasz, ale polecam przejście się po sklepach Nike'a i polowanie na ostatnie pary w dużych rozmiarach - sam kupiłem parę modeli Jordana (IX, XIII, XVI) za śmieszne siano (199zł) Smile
[Obrazek: tumblr_mbudcfiMIJ1riv29ro1_500.gif]
Odpowiedz